Nasze kanały:
Najważniejsze informacje na temat Systemu Wsparcia technicznego oraz subskrypcji.
Nieplanowane przestoje to dodatkowe obciążenie finansowe Twojej firmy. Wynikające z przestojów opóźnienia w dostawach wydłużają czas oczekiwania na realizację zamówienia. Mogą nawet prowadzić do utraty klienta.
Niezbędny jest sprawny system wsparcia dla wykorzystywanych w firmie rozwiązań programowych i technologicznych. Dlatego też zaprojektowaliśmy dla Państwa niezawodny system Opieki technicznej nad programem WORKNC. W ramach tej pomocy dajemy niezawodne narzędzia, skracające drogę do sukcesu. Udzielamy niezbędnych wskazówek, sugestii i porad. Wsparcie techniczne WORKNC to komfort pracy z naszym oprogramowaniem.
Obsługa klienta
Bezpośredni kontakt z naszym doświadczonym i wykwalifikowanym zespołem pomocy technicznej. Odpowiemy na wszystkie Państwa pytania. Zasugerujemy najlepsze rozwiązania zaistniałych problemów. Portal społeczności klienta daje odpowiedzi na podstawowe pytania FAQ. Umożliwia także sprawdzenie statusu zgłoszonego problemu.
Wsparcie on-line
Za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego można bezpośrednio do nas kierować zapytania i sugestie związane z WORKNC. Nasi specjaliści zapewniają profesjonalną i szybką odpowiedź.
Wsparcie telefoniczne
W przypadku konieczności uzyskania niezwłocznej pomocy technicznej – udostępniamy bezpośredni kontakt telefoniczny do Działu pomocy technicznej. Nasi specjaliści szybko uporają się z problemami.
Pomoc zdalna przez GoToAssist
W przypadku bardziej złożonych problemów – zalecamy i umożliwiamy realizację pomocy technicznej zdalnie. Pomoc jest udzielana w czasie rzeczywistym, zaraz po skontaktowaniu się z naszym specjalistą. Nawiązane połączenie z komputerem klienta pozwala na bezpośrednie zapoznanie się z problemem i szybką realizację pomocy technicznej. Dzięki temu oszczędzają Państwo czas.
Aktualizacja oprogramowania
Klientom z subskrypcją regularnie przekazujemy najnowsze aktualizacje oprogramowania. W ten sposób zapewniamy najwyższy poziom funkcjonalności użytkowanych systemów.
Rozwój oprogramowania
Zostań czynnym członkiem społeczności użytkowników WORKNC! Pomóż nam w jego rozwoju. Przekaż swoje sugestie i pomysły odnośnie funkcjonalności.
Ochrona licencji przed nieautoryzowanym dostępem
W przypadku kradzieży, przypadkowego uszkodzenia lub pożaru – zapewniamy wymianę Twojego klucza sprzętowego i licencji oprogramowania.
Konferencje użytkowników
Organizujemy i informujemy o seminariach, targach i konferencjach. Dajemy możliwość wymiany swoich pomysłów z innymi profesjonalistami.